Oficiální stránky
Oficiální stránky
  přidat osobnost        

internetový obchod

Oficiální stránky Jan Kraus

Jan Kraus oficiální stránky Jméno: Jan Kraus

Oficiální stránky má Jan Kraus na následující adrese :

www.jankraus.cz


Jan Krauskontakt na sebe uveden zde :

www.jankraus.cz


   Foto zdroj: jankraus.cz
Kdo je Jan Kraus?

Jan Kraus (* 15. srpna 1953 v Praze) je český herec, moderátor, publicista, dramatik, režisér a autor. V poslední době je znám jako moderátor populárního pořadu Uvolněte se, prosím v České televizi. Komentuje denní události na Frekvenci 1 v pořadu Jan Kraus a blondýna. Jan Kras píše také svůj Blog.

Člověkem, který Janu Krausovi asi nejvíce leží v žaludku je Jaromír Skopalík, jehož časopis "Rytmus hnoje" (jak Jan Kraus rád říká) záměrně lživě informoval o jeho synovi.

Janu Krausovi se podařil neuvěřitelný kaskadérský kousek v přímém přenosu Miss Slovensko 2009. Patří mu obdiv, jak se se situací elegantně vyrovnal.


Prodej » Jan Kraus CD/DVD

Jan Kraus diskuse

Jak na vás Jan Kraus působí? Co se vám líbí? Víte co chystá, kde se objeví? ...
Můj komentář 
Mé jméno    Věk volitelně

 

Následují komentáře návštěvníků těchto stránek. Kterýkoli příspěvek může být provozovatelem vymazán, zvláště urážlivé, vulgární nebo příspěvky mimo téma, které nejsou povoleny.

FejtováErika (35)25.01. 19:09
Dobrý den , pane Krausi .
Chtěla bych Vám poděkovat za Váš pořad ,Show.
Každý pátek spěchám k obrazovce , protože umíte rozesmát , neurazit a poučit , což není obvyklé spojení .
S maminkou i sestrou jsme se nedávno na rodiné oslavě shodly , že jste typ muže , kterého bychom všechny chtěly .
Váš projev a vystupování , mluví za vše .
Sledujeme Vás totiž všechny tři ,jen z jiných konců republiky a právě ta náhodně vyřčená shoda , mě utvrdila ,ve Vaší vyjímečnosti.
Ať do Vašeho pořadu přijde jakýkoliv
host (nápadně přihlouplý , schopný , velmi vyvinutá a domýšlivá slečna),se všemi dokážete vyjít. Hlavně nás zaujalo Vaše chování při komunikaci s velmi sebevědomými a často hodně odhalenými ženami ,jak bravurně to zvládáte , jak jste nad věcí a slušný.
Nejvíce nás to upoutalo v dílu s panem Menzlem , který tvrdil ,jak jsou všichni v Čechách burani ,ale ,co předváděl s tou holčinou , to přesahovalo i to burantství , zvlášť v jeho věku . Vy tohle prostě neděláte.Jste třída.
Mně osobně se líbí i Vaše herectví ,jako princ,jste byl úžasný a přesvědčivý.
Děkuji za Vaši práci a charakter

Erika Fejtová

EDrastik (70)28.12.2011 10:23
Ty Vaše kecy už nikoho nebaví.jděte se i s Vaši blondýnou vycpat a bude to pro všechny jen doáře.

MiroslavPlac (48)31.10.2011 08:21
Viděl jsem poslední Vaší show a pokud čtete tyto stránky mám pro Vás radu. Kupujte si máslo v Německu. Jde totiž namazat ihned po vyndání z lednice, že by jiná kvalita?
S pozdravem Vašemu snažení zdar Miroslav Plachý.

MichnaIvo (61)04.08.2011 08:14
Neutáhnout ale sundat
Žebrácký opus 21. století - ne utáhnout, ale sundat opasky a hnát naše rádoby chlebodárce sviňským krokem!

Je smutné, že si tady lidé většinou jen zasílají legrační obrázky a videa a dělají blbinky a přitom utíká čas, během kterého se rozhoduje o nás bez nás.
Přitom je internet mocné medium, které by mohlo posloužit k důležitějším účelům.

Proč se nepostavíme těm nesmyslně plánovaným změnám DPH, které ožebračí polovinu národa?!
Z čeho mají lidé spořit na důchody, když nemají ani na základní důstojné přežití a na kus poctivýho chutnýho chleba. Ten si budeme muset za chvíli péct doma, abychom nejedli ty plesnivé nedopečené zmetky, kterými si nás vláda dovolí uctít. Za víc jim totiž nestojíme.

To si necháme vše lajnovat od těch, kteří nemají dostatečné vzdělání a bohužel nejsou obdařeni ani klasickým selským rozumem, který by mnohdy stačil k posouzení tak jednoznačně špatného nastavení daňové reformy, která je likvidační pro malé a střední podnikatele?
A potažmo také pro ty nejchudší vrstvy obyvatel!

Lidi, přemýšlejte, pište svoje názory. Dejme se dohromady a zabraňme těm novodobým loupežníkům, kteří vidí jen krátkodobý zisk, bez ohledu na dlouhodobé a likvidační škody v oblasti všech, ještě z posledních sil fungujících odvětví české ekonomiky.

Budeme jen přihlížet, vztekat se u televize, dohadovat se u piva a nadávat na ten špatný svět?

Nebo se semkneme a nedovolíme, aby z nás udělali to stádo tupých jedinců, kteří se nechají od vládní garnitury mlátit bičem po zádech a ještě za to poděkují.

Není za co děkovat, ale rozhodně je za co bojovat.

Řekněme dost nechutnému kupčení politiků, kteří bez jakékoli strategie a naprosto bezhlavě ženou naše národní hospodářství do úplného konce!

Nedovolme jim, jednat za nás!

Ukažme, že se nám to nelíbí a že tvrdě nesouhlasíme s plánovanými nefektivními reformami.

Kdo se přidá se svými názory?

Kdo je schopen zorganizovat setkání s výměnou názorů a dohodnout účiné strategie k potlačení egoistických kapitalistů, kteří mají za úkol zlikvidovat poslední zbytky naší ekonomiky a pak nás s velkým šklebem roznesou na kopytech, za což dostanou od svých pohlavárů státní vyznamenání za očistu jejich nově připravovaného teritoria.
Už dnes nemáme svůj domov, ale stali jsme se vyhnanci ve vlastním státě.

Nebo snad má někdo jiný názor? A je spokojený s tím, s jakou kuplířskou formační strategií z nás vysávají poslední zbytky síly, energie a chuti do života?
Opravdu si myslíte, že žijeme v demokratickém státě?

Zajímají mě Vaše názory.
Pokud souhlasíte, pošlete dál!

REva

KamilZ (42)16.07.2011 10:35
Pane Kraus,nevím jestli tyto stránky čtete,ale přece.Asi by jste se mněl rozhodnout co vlastně chcete,humor děláte výtečně,ale s politiky? ,no nevím,jste moc zaujatý a máte pocit,že mluvíte za všechny,což ve vašem podání,promiňte,vypadá směšně,vždyť Vy jste přece rebel a ne vůdce se všemi důsledky.Radím Vám,radši příště udělejte rozhovor z kávomlýnkem,bude to aspoň sranda.Váš pořad z 15.7. 201 panem politikem,byl hrozný,politické šarvátky,osobní spory prostě nuda s politiky prosím už ne.Závěrem bych rád popřál hodně pracovních úspěchů a těším se,že se u televize zase zasměji nad vašimi pravdivými nesmysli.

MichnaIvo (61)06.07.2011 15:59
Znát pravdu o minulosti svého národa
Histori píší vítězové. My jsme byli v 17. století, vinou své nesvornosti poraženi, elita národa vybita či přinucena k emigraci a naše země byla na tři století ovládnuta svými sousedy. Už z této vcelku známé skutečnosti se dá vyvodit, že mnohé v naší minulosti bylo jinak než jak nám bylo a doposud je předkládáno a jak ke své vlastní škodě věříme i my.
Domníváme se například, že jsme a vždy jsme byli malým, bezvýznamným národem, který byl ve srovnání se svými sousedy spíše na nižší úrovni. To je ale verze vítězů. Uveďme si zde některá fakta, která do tohoto obrazu příliš nezapadají.
Československé legie jako jediné dokázaly úspěšně vzdorovat přesile bolševických armád a na několik let udržet pod kontrolou značnou část ruského území. Turci, kteří po půl tisíciletí smrtelně ohrožovali Evropu, byli zastaveni za významného přispění našeho národa, který po více jak 20 let nesl hlavní tíhu boje proti tureckému nebezpečí. V době husitských válek jsme dokázali zvítězit nad armádami celé Evropy a navzdory tehdy všemocné katolické církvi jsme se stali první protestantskou zemí. Za vlády císaře Karla IV. a některých Přemyslovců patřilo české království mezi nejvýznamnější evropské státy a vícekrát se na našem území rozhodovalo o osudech Evropy. A ještě dříve, kam už národní povědomí téměř nedosahuje, za dob Velké Moravy a Sámovy říše jsme byli místní velmocí, která dokázala opakovaně rozdrtit největší vojenskou sílu tehdejší Evropy armády Franků. Děsivá porážka, kterou Frankové utrpěli u Wogastisburgu a po které se půl století neodvážili vstoupit na slovanské území, nemohla být dílem nějakého malého, teprve před nedávnem se zde usídlivšího kmene. Tvrzení, že naši předkové osídlili toto území až v pátém století našeho letopočtu, v době stěhování národů, je verzí germánských dějepisců a je to pravda jen zčásti. V pátém století do střední Evropy dorazily bojovné kmeny Čechů a Polanů, které později sehrály významnou roli při zadržování germánského náporu. První, mnohem početnější vlna slovanského osídlení však proběhla už před rokem 10 př. n. l. Tento přátelský, mírumilovný lid vykácel pralesy, vysušil močály a proměnil je v úrodná pole a pastviny. V průběhu staletí postavil množství osad, hradišť. Vždy s otevřenou náručí přijímal příchozí a vždy tvořil na našem území většinu (i v době příchodu Keltů a Germánů). Jeho sídla se rozkládala na území od Alp až k Černému moři, od Baltu až po Jadran. Dokladem toho, jak velká byla oblast osídlená našimi předky a dorozumívající se staroslověnštinou je i fakt, že křesťanští věrozvěstové Cyril a Metoděj, kteří přišli z oblasti dnešního Řecka, se bez potíží dorozuměli s místním obyvatelstvem.
Původním náboženstvím tohoto národa byl bráhmanismus, z jehož bohů a bohyň časem povstal slovanský panteon v čele s Perunem. Naši předkové měli ve velké úctě stromy (lípy), studánky a prameny, věřili v existenci přírodních bytostí (víl, rusalek, skřítků atd.) s nimi spjatých. Prajazykem, kterým. (zkráceno)

MichnaIvo (61)06.07.2011 15:58
Dalším z celé řady prvenství, kterými se může chlubit náš národ je i to, že máme nejdražšího prezidenta na světě. Jak je to myšleno? Ukažme si to na jednom příkladu.
Představte si, že žijete v 19. století a že jste zdědili mlýn. Sice trochu omšelý a maličko zchátralý, ale jinak vcelku dobře fungující, zavedený a vydělávající peníze. Ten mlýn jste svěřili správci, aby ho nechal opravit a jeho část, kterou nemíníte využívat, prodal. Správce to po několika letech udělá a vy se těšíte na naditý měšec, které dostanete. Jaké je ale vaše překvapení, když zjistíte, že částka za opravu je mnohem vyší než ta, za kterou povedený správce prodal celý mlýn! A tak nemáte vůbec nic a navíc jste povini splácet vysoký dluh.
A teď si představte, že ten správce se navíc nadouvá a všude vykládá, jak celou věc dobře provedl a zorganizoval a požaduje, aby kvůli svým zásluhám a schopnostem mohl nastoupit na ještě vyší místo. Nemožné?
Když se přijedete podívat do mlýna, který ještě před nedávnem byl váš, zjistíte, že v něm za pár krejcarů do úmoru dřou nádeníci z okolních vesnic a tučný zahraniční majitel, pokud se zrovna neobveseluje s chudými dívkami z okolí, počítá vydělané stříbrňáky, které pak v truhlách převáží do ciziny.
To je zhruba obraz toho, co Václav Klaus provedl s naší ekonomikou. Nechal pod cenou rozprodat či rozkrást téměř vše, co v naší zemi mělo nějakou cenu. Především díky němu máme dnes obrovský dluh, který budou těžce splácet celé generace našich potomků. Jen částka za špatný koncept ekonomické reformy dosahuje 60 miliard korun. Náklady za ušlé příležitosti jsou obdobné. Ztráty způsobené několikanásobným podhodnocením koruny vůči světovým měnám, ke kterému došlo brzy po změně režimu a které prosadil Klaus, jdou rovněž do stovek miliard.
Václav Klaus byl také tím, kdo podporoval pochybné privatizátory (často z řad bývalých veksláků nebo polopodsvětí) , kdo zdržoval a všemožně oslaboval právníky, státní správu a kriminalisty, kteří se proces divoké privatizace pokoušeli udržet v rámci zákona. On byl tím, kdo na vývěsní štít privatizace připnul moto: Neznám špinavé peníze a výrok o údajné kriminalizaci podnikání.
Dalo by se ještě pokračovat o nesmyslně vysokých úrocích za půjčky pro začínající podnikatele, které na straně jedné zapříčinily tisíce osobních tragédi a na straně druhé nastartovaly proces nesplácení bankovních úvěrů a následně řetězové krachy bank, o zbytečném opuštění východních trhů, na které se dnes jen s obtížemi dostáváme zpět, o vytvoření podmínek pro nelegální zisky (topné oleje atd.).
Pokud by V. Klaus byl agentem zahraničních tajných služeb s úkolem předat nejrozvinutější ekonomiku bývalého východního bloku do cizích rukou, pak by svůj úkol splnil dokonale. Pokud ne, pak by byl diletantem, který pokazil vše, co se pokazit dalo.
Nebýt poviné úcty k úřadu prezidenta, skoro by se mi chtělo nahlas zakřičet: Klausi, Klausi, vždyť ty patříš do basy.
Slávek Popelka
/Autor tohoto textu je novinář a publicista. Koncem osmdesátých . (zkráceno)

MichnaIvo (61)29.06.2011 10:31
Indymedia Česká Republika
Totalitu nechceme! manifest studentů
by indymedia
Categories: aktálně
Coments: No Coments
Published on: 13.6.201
My nespokojení obyvatelé České republiky si již nenecháme líbit naprosté pohrdání námi ze strany vládních
představitelů. Proto vyzývám občany, kteří souhlasí, šiřte tento manifest, pod názvem Totalitu nechceme, dále mezi
své přátele, známé, spolupracovníky a spoluobčany.
Vážení občané, vážení poslanci, vážená vládo,
naše země je v dezolátním stavu. Veřejnou správu ovládá mafie, která si dosazuje na volitelná místa kandidátek své lidi. V
konečném důsledku je tedy jedno, koho volíme, jelikož vždy volíme stranické kmotry. V 90. letech se u nás rozprodaly
velké, často i strategické, podniky. Spadly do rukou zahraničních společností, které je vysávají do poslední kapky. A to
hovoříme o té šťastnější části. Spousta našich, kdysi slavných, podniků byla vytunelována. Na tomto období mají svůj
zásadní podíl pánové Klaus, Havel a spol.
Od dob privatizačních začal, v dosud nezadlužené republice s přebytky, stoupat veřejný dluh. Horních několik tisíc
úspěšných privatizátorů bohatne a nyní má majetky v miliardách či stovkách milionů. Ti ostatní jen čekají, co, kde a za co
budou muset opět zaplatit, aby se těm nahoře žilo dobře. To vše za čím dál hlasitější podpory vlád.
Naše média nám lžou! V současné době se do Evropy dostaly revoluční nálady z arabského světa. Když už nám něco
řeknou, většinou to má podobu špatných demonstrantů a hodných policistů. Na celém českém internetu je minimum
článků, většinou jen informativního charakteru, o těchto věcech. Dostáváme zprávy o vražedných okurkách, ale to
podstatné nám zamlčují. Připomíná to praktiky komunistického režimu.
Dále tu máme vládu. Vládu, která je jak z pohádky o princezně Koloběžce I. Vládne, nevládne. Uplácí, neuplácí. Zdražuje,
nezdražuje. Vláda rozpočtové odpovědnosti se rozhodla dát v době tvrdých úspor a utahování opasků přes 10 miliard
církvím. Na druhé straně se musíme připravit na zvýšení DPH, které ohrožuje základní lidské potřeby člověka i jeho
vzdělanost, placení ve zdravotnictví, ve školství, odchod do důchodu v nestanoveném věku. Ano, každá vláda bude moci
upravit odchod tak, jak se jí to zlíbí. Nebude pevně stanovená hranice věku pro odchod do důchodu. Budeme tak
evropským unikátem.
Státní dluh, i přes tato opatření, roste. Vládní činitelé napříč spektrem nechápou, že jsou potřeba změny, ale změny
systémové, nikoliv parametrické. Máme tu bankokraci. Zahraniční bankéři ovládají veškeré státní finance a tím i stát.
Soukromé ratingové agentury určují, jak se bude žít občanům, kde bude bankrot a kde jen zdvižený prstík. Proč si USA
mohou zvyšovat dluh, kam se jim zachce a Řecko ne? A pokud ti bankéři způsobí krizi, tak on to občan zaplatí.
Naši otcové a dědové bojovali za společný a samostatný stát. Ten se nám hroutí pod rukama. Jsme opět závislí na
rozhodnutí německé vlády. Když zruší jádro, zdraží se nám, jednomu ze dvou vývozců, elektřina. Evropská uni. (zkráceno)

Arnošt (86)28.06.2011 19:32
Pane Kraus, vždy jsem si vás vážil pro vaši inteligenci a druh humoru Ovšem do doby, než jste se snažil očistit před naší veřejností Mašíny - vrahy. Žil jsem v té době, nebylo to lehké. Kdyby se každý z nás mstil tímto způsobem za svoje a národní křivdy nezbyl by z nás nikdo.
Byli to vrahové nadmíru brutální a povídačky, že se chtěli vrátit v americké legi je blábol. Byli to prostě rozežraní chalani a jak vidno arogantní jsou i dnes.Kdyby nebyly zbabělci a měli čisté svědomí, dávno by se vrátili a své činy zde obhajovali na různých přednáškách a prezentacích. Jenže nemají co obhajovat. Navíc mají na svědomí i své rodiné příslušníky včetně matky. Přiznejte si sám, že to byla neobhajitelná, drsná klukovina, za kterou musí nést zodpovědnost!
Jejich arogance i dnes vás nevyléčila, vždyť očividně nestáli o tento rozhovor!
Stydím se za tento národ, který by byl schopen udělit jim vyznamenání.
Tentokrát jste to opravdu neodhadl.
Nejsem komunista, nikdy jsem nebyl, bojoval jsem proti nim jak jsem mohl, ale tak, abych neohrozil druhé, natož podřezával lidi.
Snažím se pochopit vaši averzi vůči komunistům (dnes je tu zase jiná sebranka) a držte se pevně nohama na zemi, abyste nám nevyléčitelně nezpychnul a nepohřbil sám se.

Johana (50)23.06.2011 00:08
Ráda sleduji pořad SJK, především pro notnou dávku otevřenosti a spontánosti dle mého názoru spojenou s příjemnou humornou nadsázkou. Co mi však opakovaně vadí, je časté konstatování z úst p. Krause, že minulý režim byl komunistický, což nebyla pravda - byl socialistický, přičemž hlavní slovo měla Komunistická strana Československa, a to je rozdíl. Tímto se uvedeného systému nijak nezastávám, ani ho neschvaluji, mám jen ráda přesnost a tento nesmysl je, žel, slyšet z médií často a mate hlavy mladým lidem. O vlivu médií na obyvatelstvo snad není třeba hovořit.
Dále mne zaráží poslední dobou v pořadu "řešený" pád vlády. Osobně bych více, než jakékoli pády, neboť si nejsem jista kvalitní náhradou, uvítala mechanismy nátlaku pro užitečné fungování vlády nynější a vlád vůbec. Všichni zvolení totiž dobře věděli, kdo je kdo a podivné "objevené" skutečnosti lze považovat za účelovou manipulaci. Ono totiž časté změny nic nevyřeší, jen nastolí další zmatek. Čas je v našem případě drahý.

Josef (65)20.06.2011 11:59
Jan Kraus: Přemluvili jsme bábu, dědka a teď to máme
Praha /ROZHOVOR/ Člen správní rady Nadačního fondu proti korupci a herec Jan Kraus působí v posledních dnech velmi rozezleně. Svou páteční show na Primě uvedl slovy anglického vojevůdce a politika Olivera Cromwela.
Když jsem si přečetl výše uvedený rozhovor, pomyslel jsem - ejhle opravdový bojovník s korupcí. Pak jsem si řekl: Jak asi získal pozemek pro stavbu vily v Nebušicích v chráněné oblasti Divoká Šárka, kde se kouzlem zastupitelů Prahy 6 staly z chráněného území stavební pozemky. Asi o tom nevěděl, jinak by jistě ten pozemek nekoupil.

Vítek12.06.2011 07:42
Ta charakteristika "blba propagujícího matonku" je velmi trefná.

Kočandrle (45)12.06.2011 07:37
Vůbec nezávidím J.Krausovi výlet do družebního Mnichova,ale debata s Mašínem byla ekl. Rád jej uvidím v reklamě, ale při hlubokomyslných úvahách budu Krause už jenom vypínat.

Vladimír (65)10.06.2011 22:57
Pane Kraus, bohužel jsem čekal Vaše veselá vystoupení s hosty.To,co jste předvedl dnes s vrahem Mašínem mě šokovalo.Můžete jakoliv se podbízet,ale s vrahem není důstojné Vás ANI JINÝCH KOMENTÁTORŮ.Zajímalo by mě,jak by jste se tvářil,kdyby Vám zabili tátu. Mašínové se do naší vlasti nikdy nevrátí,protože se bojí pozůstalých,kteří jim slíbili smrt. Schováni za Američany jsou silní.A v tomto případě není ani Amerika demokratická,neboť kryje vrahy,jejichž činy nikdy s bojem za svobodu neměly nic společného. Na Vaše pořady se již dívat nebudu a bylo by dobré,pokud již nemáte jiné hosty tento pořad ukončit.Jejich úroveň tímto značně utrpěla.

Vajuk (60)10.06.2011 22:53
Pane Krausi,raději ze sebe dělejte dál blba s matonkou a nedělejte hovory s vrahem Mašínem!

MirekNed (57)25.05.2011 10:32
obrý den, pane Krausi.
Léta chodím nakupovat zcela samostatně, vše si pamatuji a seznamy nevyžaduji. Po shlédnutí vašeho pořadu dne 20.5.1 však nakupuji výhradně tyto položky: chleba, bagety, meloun, pivo, banány, rajčata, jar, zubní nit, vajíčka a noviny. Tento sortiment se nám doma hromadí, zatímco jiných položek se nám zoufale nedostává . Nemohl byste pozvat ještě nějakého odborníka na zapomenutí nezapomenutelného?

Karel (55)22.04.2011 14:04
Neměl jsem nikdy moc rád J.K. Jak začala soutěž Talent , tak mě začal zajimat a začal jsem mu
fandit. Začal jsem poté sledovat na Prima TV jeho
pořad na klíč Uvolněte se prosím . Tento pořad jsem
přestal sdedovat ode dne, kdy naháněl na Hřebenkách
fotografa , jak fotil jeho I.CH. , kde mělo být vidět
číslo vily , ve které žije. Tímto se mně zprotivil
zhnusil a už se na něj nemohu dívat. 21.4.1.Tranpoty
na Prima TV P.N. uvedl adresu, kde bydlí a nevidí v tom problém. Fandím mu v jeho zábavě.J.K. mě dnes 2.4. 1 dorazil , že chce za TALENT 4 mil. TV nemá
o jeho sezení zájem . Myslím si , že najdou dobrého
zajimavého pohledného porotce. 2 vile Na Hřebenkách
a žádná Ondříčkova .Ten dům je soukromý majetek.

Aladin (20)20.04.2011 09:40
Uražlivé je jak někdo se může zastat banditů!

Aladin (20)20.04.2011 09:36
ty fašisto a Patrika by si nepozval,že?
Hold někdo může chcípnout v potoce co Ty vrahu?

EvaZ (32)19.04.2011 11:05
Vážený pane Krausi, moc se mi líbil Váš úvod 15.4., jen se divím,že takhle jako Vy nemluví více lidí,vždyť tady v tom státě je to do nebe volající! Jsme mladá rodina,máme kluka Martina 12 let, a dceru Kateřinu 10 let, tu zmrzačil doktor už v porodnici a soud se nekonal,protože je 3 roky promlčecí doba.Dcera zůstane na vozíku až do smrti.Bývalý manžel mi už 6 let dluží 30 tis., nikoho to nezajímá,na polici mi "poradili" ať nejsem hysterická,prý to od něj stejně nedostanu.Chodím do dvou prací,manžel taky a co rodina? A to mi chtějí vzít příspěvěk na péči a dát místo toho nějaké hloupé šeky,které ovšem asistentku,výlet nebo svačinu nezaplatěj! Dcera je postižená 3.stupňem,potřebuje 24h asistenci,hýbe trochu jen jednou ručičkou a vůbec nechodí,bylo mi řečeno že máme štěstí že umí mluvit a chtějí mi sebrat 30,-.Tím že mluví si ale sama neotevře lednici a nevezme si jogurt,ani šampon ji neposlechne aby skočil na hlavu a umyl jí vlasy.Posdledních 10 let se tedy věnuji tomu ,že jsem dnes a deně ve styku s úřadama a co je nejhorší - s úřednicema! Ty tupý,zakomplexovaný,tlustý a zlý ženský snad nějak speciálně hledaj nebo co.? A platěj je z našich daní?! Je to vůbec možné? Já se ke klientovi v práci chovat tak jako se chovají ony k nám slušným lidem,tak by jsme umřely hlady.V reálu takový lidi neznám, díky Bohu. Je mi 32 let,politika mi vždycky byla celkem jedno,ale teď ji nenávidím. Copak to takhle jde dál? Krade se úplně očividně,úplatky lítají dnes a deně z kapsy do kapsy.Žila jsem chviličku s jedním z nich a vím o tom své-nechutné! Pojďte,vyvoláme nějakou revoluci,už tady nemůžeme dýchat,opravdu nemůžeme. Když to probírám s rodičema, říkají že litují že s námi když jsme s bráchou byli děti neutekli pryč z téhle země, mě je to taky líto. Manžel už nadhodil téma pryč odsud,ale já mám strach,jsem patriot,bohužel. Musím říct,že jsem znechucená,smutná a zoufalá.Odvolání nikde žádné,stát nefenguje vůbec,copak nikdo už nepoužívá selský rozum? Všichni se zbláznili nebo co? Nebo jsou mezi politikama ty úplatky v takových částkách,že jim je všechno ostatní jedno? S manželem probíráme politiku dnes a deně,říkáme si,že asi taky začnem krást,když je to tedy beztrestný tak proč ne? Akorát nás brzdí zase ten fakt,že tady je na každého jiný metr. Přišel mi např. 15 let starý dluh 20,- z dopravních podniků,k tomu penále a bláblá celkem to hodí 15 tis.! Splácím to,a do toho u dveří soudní vykonavatel,že si pro jistotu vyfotí jak bydlíme,kdyby jsme přestali platit,aby už k nám nemusel.(další darmožrout státních peněz) A co ten dluh 30 tis. co mi dluží exmanžel? Postará se o to takhle perfektně někdo? Nikdo,to vím s naprostou přesností. Tahle země umí jen okrádat slušný lidi,děti,postižený a pak si sami žijou jako porasata v žitě, je mi z toho úplně zle,nejraději bych vzala samopal a šla to vyřešit sama. Jsem na pokraji zoufalství a šílenství, řekněte prosím, opravdu to lepší nebude? Jsem schopná udělat všechno proto,aby ty nenažraný,. (zkráceno)

Olga (58)17.04.2011 07:41
Zdravím, tak dlouho už mi nikdo nemluvil z duše, díky moc za váš článek v Deníku, Olga.

Anna (60)16.04.2011 12:54
Pane krausi byla jsem nadšena z pořadu ze dne 15.4.201 jste opravdu skvělej přeji zdravi a štěsti.

Viola (37)10.04.2011 16:19
Dobrý den, byla jsem nadšená z Vašeho hosta Karla Janečka, který založil nadační fond proti korupci. . posléze jsem si zjistila, že jste ho založili 3: on, Vy a Stanislav Bernard . tak o tom nadšeně vyprávím tchánovi a on mne zarazil, že Janečka nezná, ale pokud je tam pan Bernard, nedá se tomu věřit. CO VY NA TO, PANE KRAUS? jistě byste rád, aby tomuto projektu lidé věřili, i já bych ráda, dlouho čekám, asi tak jako spousta jiných, až někdo známý něco spustí. Jak moc jste si jist svým partnerem?

Monika (29)06.04.2011 07:54
Vážený pane Kraus,
Včera (5.4.) jsem byla ve Veselí nad Moravou na představení! Show Jana Krause-aneb hvězdy jak je neznáte" byla jsem velmi zklamaná, protože jsem čekala, že to bude Vaše show a ne koktavéhoa sladkého Váši. Nechápu, jak jste mohl propůjčit název Vaše pořadu k "béčkové show".

David28.03.2011 14:19
je dobrý

Lucie25.03.2011 22:30
Styl vedení rozhovoru s Davidem Kolerem se mi vůbec nelíbil. Jsem dlouho dobu fanynka tohoto pořadu, ale tohle mě fakt vytočilo a názor pomalu měním. S takovým výborným hudebníkem se bavit o blbostech (že je uvavenej bla bla. - asi desetkrát to zmínit, otřesný.fakt zklamání, rozčarování, nevhodný přístup. Slaboduchý smích publika na každé zmínění slova bez energie, uvaneý apod. - hrůza.Určitě bysme si od Davida rádi poslechli odpovědi na nějaké zajímavé otázky.

Dubanová22.01.2011 18:50
Pane Krausi,
dívala jsem se dnes - 2.1.201, na Váš pořad, kde jste měl pozvaného pana Tofi, slovenské herečky, dvojčata a pana Hausmana, bylo to celý pěkný, ale pan Hausman byl jedinečný, díky.
dubanová

Katka (48)09.01.2011 22:12
Pane Kraus vaše Uvolněte se prosím mne vždy dobře pobavilo, ale poslední dobou na Primě je to nějak slabé.
Bavila jsem se vždy vašima zahajovacíma glosama k různým i politickým tématům. V tom jste také polevil a výběr některých hostů je až trapný a vůbec nechápu proč vám ty lidi vybrali. Pořad měl vždy vašeho ducha a teď mám pocit, že tam jen asistujete.

JiříZemina (44)21.12.2010 21:27
Být na mě,poslal bych ho někam makat rukama, trapáka jednoho. Možná v Izraeli by měl úspěch, ČR by pomohl, kdyby tam přesídlil.

Stibor (1)08.12.2010 09:13
Volební preference z pohledu generací - Jan Keler
Tato přednáška se bude týkat volebních preferencí z pohledu generací. Otázka, proč lidé nevolí ve větší míře levicové strany i když sociální situace se prudce zhoršuje, není vůbec jednoduchá. Abychom ji mohli alespoň částečně zodpovědět, musíme vyjít ze širších historických souvislostí.
Vykořisťování jednoduché
Marxismus přistupuje k analýze kapitalismu s kategorií vykořisťování, s tím, že vykořisťování mělo velkou úlohu. Samo vykořisťování ovšem prošlo určitým vývojem. V 19. století mělo vykořisťování jednoduchou podobu. Kapitalista neplatil dělníkům část hodnoty, kterou vytvořili, a tuto nadhodnotu si přisvojoval bez jakékoliv náhrady. Dělníky o ni prostě a jednoduše okrádal.
Už koncem 19. století se však situace začíná měnit. V některých zemích vzniká sociální stát a tzv. společnost zaměstnání. To sice nezměnilo celkovou povahu systému, ale hodně to změnilo situaci pracujících. Znamenalo to, že dělník a zaměstnanec sice zůstává zdrojem bohatství pro majitele firmy, jsou vykořisťováni, ale za své vykořisťování jsou odškodněni, a to právě skrze sociální stát. Na zaměstnanecký poměr byly navázány kolektivní pojistné systémy, které zajišťovaly pracující po dobu nemoci, nezaměstnanosti, invalidity, stáří. Tyto systémy pojištění byly neustále zdokonalovány a v této situaci nebojím se to říci - bylo docela příjemné nechat se vykořisťovat. Sociální stát umožnil dělníkům, aby mnozí z nich dosáhli, hlavně po druhé světové válce, pozice středních vrstev. To vedlo k výraznému rozšíření početnosti středních vrstev, k nárůstu kupní síly a ke vzestupu životní úrovně. V ekonomicky vyspělých zemích tak dělníci ztratili hodně ze své revolučnosti. Odhaduje se, že východní blok dokázal lidi sociálně zajistit zhruba do poloviny 60. let přibližně ve stejné kvalitě jako západní systém. Potom to začalo na Východě pokulhávat oproti západnímu systému. Ten, kdo byl v námezdním poměru - a tedy byl objektivně vykořisťován, se měl mnohem lépe než ten, kdo vykořisťován nebyl. Někdy od 60. let 20. století se měla velká část dělníků na Západě vcelku lépe než dělníci v zemích reálného socialismu. Byl to jeden z důvodů, proč lidé na Východě v naprosté většině přivítali zlom, převrat v roce 1989. O životní úrovni na Západě si mohli předtím nechat jen zdát.
Paradoxem je, že se pro západní cestu rozhodli, nebo bylo za ně rozhodnuto, v okamžiku, kdy sociální stát a blahobyt s ním spojený už začaly na Západě procházet vážnou krizí. O tom se však u nás tehdy příliš nevědělo. A ti, kdo o tom něco věděli, neměli důvod říkat to ostatním.
Vykořisťování dvojité
Od přelomu 70. a 80. let 20. století začíná tažení neoliberálů, kteří útočí na sociální stát s cílem zprivatizovat veřejný sektor a pojistné systémy, které lidi zabezpečovaly proti sociálním rizikům.
Co to ale ve skutečnosti znamená? Právě to, co mělo sloužit jako kompenzace vykořisťování, to, co mělo lidem vynahrazovat, že za práci dostanou jen část toho, co skutečně vytvořili,. (zkráceno)

Eva01.12.2010 17:22
pane Krausi výjdou vám zase dv s vašim programem? Ráda bych si je koupila jste skvělý

Jara (45)01.12.2010 12:07
Jinak se mi líbí pořady uvolněte se prosím,pouštím si je z archyvu .Je tam pořad s blondýnou,kde ona popisuje jaky moderátor pořadu je,Je to vtipné.

Joza (50)01.12.2010 12:01
Pan Kraus v nějakem pořadu mluvil o pozvání do svého pořadu Martu Kubišovou leč marně.Marta Kubišová zase podle mne moc cnostná není,když nešla svému otci bývalému primaři Vlašimské nemocnice ani na pohřeb.

MichnaIvo (60)30.11.2010 13:57
Pan Kraus se objevi vždy když se jedná o něj.Je to největší lump hned po p.Havlovi také se proslavil jen kvůli tomu že je disident.Né je člověk skažených mravu a tak ho vidí všichni nornalní lidé.Jen On a nikdo jiný-demokracie podle něj.Proč neprotestoval když porušil p.Havel Benešové dekrety-4x přisahal na ustavy av ždy zradil.Proč neprotestoval když p.Klaus dvakrát nedál šanci vítězné straně ve volbach? Kde byl opět jen on a jeho rodina si udělala v televizích živnost a my ji platime

Eva28.11.2010 10:14
pan Kraus je výborný a nic tak špatného Březinovi neudělal,dělá zábavný pořad a nevím proč by měl lézt politikům do zad.pan Březina věděl s čím do pořadu jde a vzal to s humorem a pane Františku politici se chovají daleko hůř

27.11.2010 23:55
Pan Kraus je inteligentní člověk.Mám ráda jeho humor a jeho pořad.Škoda že ho memůžu sledovat pravidelně.Pane Krausi,jestli to čtete,tak vás hodně kritizují za Březinu,ale balo úžasné.Dlouho jsem se tak nepobavila.Jen tak dál.Jen do nich.Dělají si s náma voliči srandu.

Divák (45)27.11.2010 15:30
s vývojově nižším tvorem (myslím Krause)je škoda ztrácet čas

František (56)27.11.2010 10:38
Divím se , že p. Březina hulvátovi Krausovi jednu nevrazil. Tak jak se choval včera v televizi Kraus, tak se šlušný člověk nechová. S tak úchylným moderováním by měl vystupovat na soukromých akcích ODS a ne v televizi.

Marie (66)27.11.2010 10:09
Včera se p.Kraus ve svém pořadu nezachoval profesionálně, když neudržel na uzdě své emoce při rozhovoru s p.Březinou, choval se k němu s velkou nenávistí! Také by si měl uvědomit,že naše republika nejsou Čechy, ale Česko!

26.11.2010 16:27
To je podle tebe prasárna, že se v Praze doli ODS a ČSD dohromady? A co to je když Nečas nesmyslnými poplatky, především ve zdravotnictví likviduje lidi v důchodovém věku? Máš Jane dojem, že TOP - ODS 2 by byla lepší na radnici? Probuď se a nekecej zmaty.

Cikánka25.11.2010 17:46
chuju ty jsi primitivní deb.,to že si pozval děvčátko který je na celý život zmrzačený tak si dělá kariéru tak to je velmi primitivní,divím se že tě takový příspěvek prošel cenzůrou měla by ho vidět policie,tohle je hanobení rasy

Jana (49)31.10.2010 15:07
Chuju 9: souhlasím

ObčanČR29.10.2010 22:41
CHuju 9: BRAVO, BRAVO, BRAVO!

Eva02.10.2010 09:13
včera jsem se vážně pobavila a nasmála bylo to super ale jste ji to dal té věštkyni ,moc se mi to líbilo ,ze začátku nuda ale pak super.Mám vás ráda a vaše pořady mě baví

Helena27.09.2010 18:53
Dobrý den všem, kteří p. Jana Krause sledujete. Jsem ráda, že vidím na obrazovce osobnost, která bojuje za respektování osobností jiných, či dalších lidiček, které uvažují podobně. Dále obdivuji to, že lidé a tací jako je p. Jan Kraus existují, protože se domnívám, že s lidmi je velmi těžká komunikace a p. Jan ukazuje, že lze komunikovat s kýmkoliv, jen umět své já i občas potlačit., jde o přirozenou intuici, kterou p. Jan uplatňuje. Obohacuje svým optimismem a svým nezávislým přístupem k lidem a jiným záležitostem v této zemi, tedy nic svého nikomu nevnucuje, ale zároveň své přesvědčení nemění, tedy zásadovost k sobě, je to, čeho si velmi cením. Takových lidí je málo! Mohu se plést, vidím p. Jana pouze na obrazovce, ale zatím mě nezklamal. Děkuji mu za to! Svoboda názoru a slušně řečená, je to, co potřebuji ke svému životu. A pan Jan to dělá! Helena Pálová

Breberuš (19)01.08.2010 19:47
Pardon,to mělo patřit ke nicku OLGA =

Breberuš (19)01.08.2010 19:45
Pane Bohumíre,tak to ste ho asi zas tak rád neměl,co? Že měníte mám rád/nemám rád podle toho,co se vám hodí.že se vás to dotklo,je váš problém,né pana Krause.
Kdo má skutečně rád,nenechá se zmást žádnýma kecama :)

Breberuš (19)01.08.2010 18:28
a ještě,kdo říká,že není krásný,tak jen závidí.protože je a moc :)

Breberuš (19)01.08.2010 18:27
Já ho žeru,se tetelím,když se koukám na uvolněte se. a nejen to,jeho názory celkově na média apod. jsou mi blízké.takže,jen tak dál :)

Lesov (51)16.07.2010 13:26
Pane Krausi,
vzhledem k tomu, jak jsem Vás viděl se vítat se svou starší sestřičkou, v jednom z naposledy odvysílaných pořadů Uvolněte se prosím si myslím, že jsem taky žid. Děláme to tak s mojí mladší sestrou úplně nemlich. Ať Vám to dlouho vydrží, děláte mi radost.
Akorát mám teď starost, jak to bude s tou obřízkou, zas tak košer žid asi nejsem a žeru vepřový.
Byl bych rád, kdybyste mi v tomto ohledu poradil, nejlépe v jednom z Vašich pořadů, kde by touto cestou dostalo odpověď více prozatím neobřezaných a nerozhodnutých diváků, jako jsem já.
Váš Josef Lesov
PS. Ne aby Vás napadlo, číst moje příjmení pozpátku, protože kdo to tak čte, ten to je, tomu se to rýmuje. :o)

 starší>> 

1

Seznamka
filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometyúklid domácnostisynonyma

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Josef Klír oficiální stránky Sandra Bell oficiální stránky Jiří Zbořil oficiální stránky Tomáš Beroun oficiální stránky Jana Paulová oficiální stránky Pavel Nedvěd oficiální stránky Josef Dvořák

Další osobnosti | Josef Klír | Sandra Bell | Jiří Zbořil | Tomáš Beroun | Jana Paulová | Pavel Nedvěd | Josef Dvořák |


úklid domácnosti


Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj