Oficiální stránky
  přidat osobnost

Diskuse na téma známé osobnosti

Komentář
Jméno     Věk (volitelně)

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 93870 05.09.2017 13:02
[Daniela Drtinová] V Německu soudí migranta, který brutálně znásilnil a zavraždil studentku.
Ps. Mohla to být i Vaše Vaše dcera.
Třeba se Vám někdy v té Vaší hlavě rozsvíti

Jarda 81210  52 let 05.09.2017 10:21
[Jiří Čunek] Prosim Lidovce o prosazavani k snižovani statni administrativy o 50 procent jeto hrozne .Všude chybi zaměstnanci ale statnich uředniku je nadbytek .
Nejvyši čas to řešit .

AntBlatný 90155  88 let 04.09.2017 14:24
[Hana Vagnerová] Vrátil jsem se do svých mladých let a prožil jsem stejnou lásku jako Vy Haničko také nám všichni bránili.Dnes je mi 88 let a poshlédnutí Horákových to bylo stejné a nakonec to všechno dopadlo dobře a mám syna 29 let Ale přesto Haničko máte můj nekonečný obdiv.Já už se k Vám do divadla nedostanu protože bydlím v Brně a špatně se pohybuji abych Váa Haničko viděl osobně.Můj obdiv na Vás je ale stálý.Antonín Blatný.

Podol 31158  58 let 03.09.2017 17:47
[Miroslav Donutil] Docela silně zklamán i znechucen jsem byl po shlédnutí a vyslyšení pohádky O Sněhurce, kdy si bílá Sněhurka vezme černocha a mají spolu nahnědlé děti jako když nalejeme mléko do kávy. Pro mnoho a mnoho lidí je toto opravdu káva silná!! Podobnou "práci" bych zcela jistě já odmítl. Mistře!!

Josef 94124  69 let 03.09.2017 15:10
[Bára Štěpánová] Jste ubohá,hloupá,nehezká a proto všem se snažíte pomluvami ublížit.

Anonym 81232 02.09.2017 18:24
[Jan Musil] Buzík kterej přivedl domu novyho tátu. Svinarna. Ten sodomita bude kázat o morálce. Omg..

David 95146  47 let 02.09.2017 18:01
[Daniela Drtinová] Dobrý den, paní Drtinová, podíval jsem se právě na Váš rozhovor s Lormanem, z Vaší strany výborně vedený. Když byla řeč o vztahu s Bohem, obdivoval jsem Vaši schopnost hlubokého vhledu.
Děkuji

Kalousek 18530  55 let 02.09.2017 10:06
[Martin Dejdar] Dejdare vzpamatuj se.To ze jste prodejni kazdemu rezimu je pravda.Je usmevne ze se bojis
komunistu kdyz do roku 1989 jsi jim kyval.Mas si najit jinou stranu a ne pidistranu ODS tam nic
neziskas.Nebo maji rozpracovany nejaky scenar,Drz se herectvi a nekecej do politiky,Kolik ti
Fiala dal za tviji podporu.

Pavel 94938  15 let 31.08.2017 09:57
[Ben Cristovao] Chtěl bych se zeptat jestli by ainprijel

Anonym 94159 30.08.2017 21:02
[Petr Nečas] P.Benda Vy patříte mezi elitu gaunerů sloužících v PS.

Nela 78799  33 let 28.08.2017 17:22
[Veronika Žilková] CO NA TO NÁM POVÍTE paní Drahošová, Žilková a ženy které po nich touží. Viz. Žilková. Cituji. Obohatí to naše ženy v sexu. TO JE TO OBOHACENÍ VÍTAČI MIGRANTŮ.
Africké opice řádili v Rimini a žilková nebyla na místě

TČerna 19312 26.08.2017 21:40
[Radim Jančura] pokračování:Vše u Vás bylo zaplaceno včas ve Student Agency v Praze a bez problémů.Jizdenku co jsem platila v DB Heidelberg abych se dostala do Prahy mě stála 107,60 euro tak to byl nejdražší pobyt se Student Agency a take s tím vším zklamaná.Vic z němčiny ale přivezla zklamání -transfer ,kapky vody na podlaze a odjezd autobusu beze mne.Byla jsme s vaší agenturou více krát a všude jsem vás chválila.Ted je to jen velké zklamání .

TČerna 19312 26.08.2017 21:39

TČerna 19312 26.08.2017 20:17
[Radim Jančura] Vážený pane
Píšu vám ohledně toho,že si musím stěžovat na váš tým ve Student Agency v Praze ,protože co jsem nastoupila do autobusu DB,tak jsem podala stevardce jen papír s časem odjezdu a místo sedadla,hned se mne ptala kde zbytek já řekla že to mi vytiskly ve Student Agency v Praze a víc už se neptala .Autobus do města Heidelberg přijel se spozdenim ,transfer na mne nečekal a tak jsem volala help Student Agency že transfer nikde není a pracovnice Student Agency mne obvinila že za to mohu já,že jsem měla zavolat do školy a transferu ,to byla sobota 6.8.17 a komu by jsem měla volat ,nevím abych se mohla dostat na místo ubytování ,tak jsem si objednala taxík který mne stal 14euro.Tak jsem zaplatila podruhé,první ve Student Agency a teď taxikáři.Tak mne přivezl taxík k hostitelské rodině paní Birgit Ross u které jsem měla prožít 14dni a to z toho domu odcházet do školy.Pani byla doma .Já jsem dospělý člověk a myslím že když ke mně přijede na pobyt host tak povím toto,prosím Vás zde máme koupelnu ,zde odkládáme boty,kabát a po koupání zde místo na osušku .Pani hostitelka mě oznámila jen minimum,krom toho kam mám dát boty a deštník nebylo řečeno i když má na pokojích parkety.Venku pršelo ,když jsem se vrátila ze školy a mokrý deštník jsem postavila na podlahu .Ta když to paní Ross viděla řekla mi ,že jsem jí zničila podlahu a že budu platit ,a tak zavolala do školy a ta potom volala do Student Agency a volalo mne .Že jsem paní zničila podlahu a ted podlaha bude kostrbatet .Byla jsem z této události smutná .Místo kde stál deštník jsem vyfotila a poslala Student Agency jak podlaha vypadá .Jsem nic nedělala řešila vše co nebylo spojeno s výukou němčiny .Ale ten pobyt nebyl taky levný tak jsem si privezla užitek ze studijního pobytu.Dne 17.08 jsem dostala papir ve škole že musím zaplatit deposit den před odjezdem domu a ještě mne informovali že mi ho vrátí 19.08 při odchodu hostitelské rodiny, Škola nebyla za rohem časově bych jsem nemohla to zvladnout. Taxi bylo objednáno na 19.08 na 9hod.rano ,tak jsem psala email co a jak ohledně depositu Student Agency.Já myslela že platí hned jak student přichází do školy a ne den před odjezdem .Den18.08 byl den vyřizování a volání,a řešení depositu při druhý cestě do školy mi konečně dali peníze (deposit)dostala zpet z toho všeho jsem měla nervy na dranc přijela jsem na hodiny němčiny a ne hodiny volání a myslela jsem ,že už žádné volání nebude .Den 19.08 bohužel nebyl na 9.00 hod ráno transfer ale přijel v 9:10 a když jsem přijela na hlavní nádraží vlakove Heidelberg tak jsem chvátala abych stihla vlak a vlak nikde ,vlak žádný a autobus ujel a já myslela že bude po mě ,jsem velice citlivý člověk a hrnuli se mi slzy ,třikrát jsem se snažila dovolat Student Agency až po čtvrty mi to vzali a váš pracovník mi sdělil že žádný vlaky nejedou a ze za to mohu sama,bylo to tak,co jsem udělala ,když jsem se uklidnila ,musela jsem si zaplatit jízdenku do Prahy ze svého .Vše u Vás bylo zaplaceno včas ve Student Agency v Praze ... (zkráceno)<|i>

Ivo 46869  51 let 26.08.2017 14:09
[David Koller] Davide.Moc ti fdandim a tešim se na tvůj kocert.jinak bych chtěl aby jsi byl prezident.co pro to mám udělat.jsi ve svcých názorech jako já!!

Anonym 37175 26.08.2017 08:36
[Radim Jančura] Letim z Malty, s partickou lidi ze student agency, 40minut zpoždění problem v dokladech jedne z princezen, chování horníků po šichtě u piva ,,omlouvam se horníkům,,! Fakt spatna reklama..Petr

JAROMÍR 46203  58 let 25.08.2017 10:03
[David Koller] Pane koller,
souhlasím s vašimi názory a jsem rád, že je takto veřejně prezentujete.
hudba a zpěv --super
mnoho úspěců vám přeje

Pavel 37245  99 let 24.08.2017 07:52
[David Koller] Davide,po Tvejch sluníčkářskejch kecech na Seznamu přestávám být Tvým fandou.
Dej se se sobotkou,kalouskem a jim podobným vyfotit.Foto bych oživil ještě Lenkou.
Pavel

Bára 19485  55 let 23.08.2017 12:20
[David Koller] Jste trapný,zpívat neumíte tak proč se nepřiživit v politice a hlavně na komunistech, jenže dělat si kariéru na 80 letých lidech je opravdu trapné.Zkuste se živit poctivě to vám asi smrdí

Dára 81137  35 let 23.08.2017 10:13
[Divokej Bill] Dobrý den chci se zeptat jestli platěj vstupné na Konzert do JBN DĚTI DĚKUJI.

Sabina 89138  26 let 22.08.2017 18:30
[Gabriela Gunčíková] Jeste bych rada podotkla ze se mi velmi libi pisnicka od Gabriely Guncikove Zustanu naporad je tak krasna fakt..:))Aj ten text te pisnicky..Aj ten refren..Je fakt krasný..:))

Ivan 90038  51 let 21.08.2017 14:44
[David Koller] Děkujeme ti za výbornej koncert v Brně na Létofestu.Jseš frajer žes to vzal tak na rychlo po Karlovi.Nám to s manželkou přišlo vhod protože se nám tvoje písničky a hudba líbí a mojí ženě se to líbí extra (asi i ty).Bylo to super ty skoro Moraváku.

Míša 89195  12 let 21.08.2017 14:06
[Jan Bendig] Si super spevak a taky na mně působiš sympatický a jsem ráda že ti slava nestoupla tolik do hlavy

Jana 21323  46 let 20.08.2017 10:04
[Iva Kubelková] Milá Ivo, jste mi velmi sympatická již od mládí, působíte velmi seriózně a role v sama doma Vám moc seděla. Myslím proto, že se to k Vám vůbec nehodí, že to k Vám sesedí, promiňte, aby jste se na "stará kolena" prezentovala polonahá, to jste měla před 20 lety. Působí to trapně, jako by jste se snažila něco dohnat, nemáte to zapotřebí.:)

MilanL 18824  51 let 19.08.2017 11:16
[Jiří Krampol] Pane Krampole. Rád bych si ještě někdy poslechl Vaše vyprávění o pohřbu hasiče v Ostravě, ale nikde to nemohu najít..Poradíte mi? Děkuji a hodně úspěchů a zdraví. Milan L.

MilanL 18824  51 let 19.08.2017 10:50

Berka 21217 19.08.2017 04:43
[Bára Štěpánová] JIŘÍ SUCHÝ SI ELEGANTNĚ A S NOBLESOU VYTŘEL .. S HLOUPOU, OBČANSKY NEKLIDNOU SERIÁLOVOU HÉÉREČKOU. Odstartoval její kariéru a takhle se mu odvděčila! Přidejte se k nám proti Zemanovi, jinak si vás přestaneme vážit! vzkázala Bára Štěpánová (57) za pražskou kavárnu Jiřímu Suchému (85), v jehož Divadle Semafor začínala už jako školačka.
Legendární textař, výtvarník a divadelník odpověděl s humorem sobě vlastním: Ani jsem nevěděl, že si mě vážíte. A tak ani nebudu vědět, že si mne nevážíte..

Milan 80196  52 let 18.08.2017 03:02
[Tomáš Sedláček] Co si dovolujete Sedláčku být tak sebejistý, já a ostatní vás živíme, z brambor a dělníků na pasech, co nám lžete - jste dost chytrý o nějaké ekonomice, je to jednoduché - židi nás dostali všechny národnosti do pozice otroků, a nikdo vás nebude litovat, až se kyvadlo obrátí, Slované jsou národ boží, ne vy.

SenkyrMirosl 9053  49 let 16.08.2017 19:03
[Michaela Linková] kde koupim spevacku michaelu linkovou

JaromírBinnh 83180  65 let 15.08.2017 20:38
[Hanka Křížková] Tě péro Hanko, za sebe a Šafrány Ti přeji k jubileu jen to nejlepší, hodně štěstí a hlavně zdraví a samozřejmě hezký zpívání na dalších 60 let.

Hana 86236  59 let 15.08.2017 13:51
[Jan Musil] Velice příjemný, empatický člověk, ráda se dívám na pořad "Nebezpečné vztahy", jeho moderátorská činnost je geniální!! Mám ho moc ráda a vůbec mi nevadí, že patří do skupiny G

Verča 89194  49 let 14.08.2017 23:08
[Daniela Drtinová] No nevím..ve škole nás učili,že skákat do řeči je neslušné..navíc ten arogantní úsměv Drtinové..takže se vlastně nedozvíme vůbec nic.

Milan 21313  43 let 14.08.2017 22:13
[Daniela Drtinová] Hezký večer, naprosto neprofesionální a nestranný postoj moderátorky při rozhovoru s panem Sládkem, manipulativní rozhovor, jedním slovem katastrofa. Přesně tak jak zde píšou, nikdy jsem ho nemusel ale dnes jsem mu normálně fandil.

Anna 91246  70 let 14.08.2017 16:15
[Daniela Drtinová] Takže nevážení, je vidět že u vás cenzura funguje. Takže komentář vložíme pokud podle nás budete jenom chválit a žádne kritické názory přes nás neprojdou.
Vy bezpáteřní kašpaři!!

Vladimír 78208  65 let 14.08.2017 15:59
[Jiří Čunek] Když byl Miloš Zeman ještě soudný a občas i vtipný, počastoval tehdejšího ministra Jiřího Čunka výrokem, že horší než jeho neschopnost (kterou lze prominout) je jeho hloupost. Tu prominout nemůže..
Nu, po říjnových volbách, po kterých KDU-ČSL vstoupí do koalice s ANO, bude mít příležitost znovu jej ministrem jmenovat. Už se těším, až si spolu připijí šampaňským!

AEnglerová 88240  74 let 14.08.2017 14:08
[Daniela Drtinová] Vážená paní Drtinová, dnešní rozhovor s panem Sládkem byl neuvěřitelný. Jako redaktorka jste naprosto zklamala. Vůbec Vám nešlo o získání informací, ale o naprosté znevážení diskutujícího. O nějaké nestrannosti nemohla být ani řeč. Podotýkám, že nejsem žádná fanynka pana Sládka, ale Váš způsob vedení diskuse byl víc než šokující

Richard 89271  65 let 14.08.2017 10:47
[Daniela Drtinová] Dobrý den, dnes jsem si pustil Váš rozhovor s panem Sládkem. V plné míře se opět potvrdilo, že jste útočná, arogantní a bezbřeze povýšená. Z Vašich štiplavých výpadů i ironie v očích se mi udělalo natolik zle, že jsem Váš "rozhovor", spíše připomínající výslech na STB, musel záhy vypnout. Působíte dojmem člověka s těžce postiženou osobností. Myslím, že byste této práce měla zanechat. Jste ztělesněním totalitního jednání a arogance moci, kterou si nad "vyslýchaným" usurpujete. Chudák pan Sládek |a mnozí jiní|. Já bych vůči Vám tak dlouho a tak slušný být nedokázal.

JardaM 19537  59 let 14.08.2017 09:18
[Hanka Křížková] Ahoj Hanko, všechno nejlepší k zítřejším narozeninám. Mohu Tě pozvat na oslavu mých (30. 11.2017)?

JanSchneider 78251  49 let 14.08.2017 07:58
[Daniela Drtinová] Dobrý den,
myslím si, že paní Drtinová rozhovor s Miroslavem Sládkem absolutně nezvládla, skála mu stále do řeči a pod. Bylo to chvílemi až odporné.Více prostoru má mít host a ne moderátor!!

Evikrej 78887  60 let 13.08.2017 12:58
[Bára Štěpánová] Zrzavá,ošklivá,zlá blbka. Ne jenom,že je ošklivá na pohled,má ošklivou i duši.Není to dobrý člověk.Celkově z ní ošklivost vyzařuje.Věřím už starým pořekadlům,že zrzavý člověk je vždy nedobrý.Bůh je takto označil,aby před nimi varoval ostatní lidi.Mnohokrát jsem se o tom v životě přesvědčila.

Pavla 19410  19 let 12.08.2017 23:02
[David Gránský] Proc nespibas pisnicky

Vašíknop 93112 12.08.2017 07:44
[Klára Kolomazníková] posiku svateku laska pa

Ctitel 3771 11.08.2017 13:24
[Kateřina Šildová] Jsi krásná kočka.

JARKA 83763  79 let 10.08.2017 14:34
[Martin Trnavský] Charismatický. pěkný chlap.

Bouda 31204  46 let 10.08.2017 10:06
[Petr Janda] Dobrý den ..
Chtěl bych se zeptat na koncert skupiny OLYMPIC jeste ted v letě ve Kdyni na Domažlicku venku? Vše bych pro Vas zařídil a vlastně uspořadal..
Boda Karel-774987733

Františka 37229  32 let 08.08.2017 15:37
[Tereza Maxová] Zajímalo by mě,zda paní Maxova je obeznamena s kamerovým systémem v azylovem domě v Oseku u Teplic?! A i s podmínkami v tomto zařízení..

Františka 37229  32 let 08.08.2017 15:33

Tynka 10913  19 let 05.08.2017 11:55
[Hana Zagorová] Dobry den a 128515;ted ste byla kutne hore divadle z petrem rezkem minule ja byla na vas poprve bylo to super a 128515;tak snad zas budete hrad v okoli kutne hory faninka tynka mejte se.

Tynka 10913  19 let 05.08.2017 11:49
[Marie Rottrová] Dobry den a 128515;vcera jsem na vas byla poprve v kutne hore bylo to moc hezky a 128515;a modlimse aby ste zas mohla hrad v okoli kutne hory a 128515;faninka tynka hezky den.

Martin 90204  38 let 04.08.2017 18:12
[Veronika Žilková] mila pani zilkova,jedine co na vas nechapu je to kam ste dala oci a rozum.vybrat si za manzela to ho nejvetsiho vola napric celou ceskou republikou,pan stropnicky nic neumi,nikdy nic neumel ani hrat v pohadkach,to bylo to nejhorsi co tehdejsi ceskoslovenskou televyzi popadlo dat toho nejhorsiho herce do pohadky.proto se ti nejhorsi lide dostanou as na hrad..

<<nové   starší>>

500 1000 1500 2000 2500 3000 3500 4000 4500 5000 5500 6000 6500 7000 7500 8000 8500 9000 9500 10000 10500 11000 11500 12000 12500 13000 13500 14000 14500 15000 15500 16000 16500 17000 17500 18000 18500 19000 19500 20000 20500 21000 21500 22000 22500 23000 23500 24000 24500 25000 25500 26000 26500 27000 27500 28000 28500 29000 29500 30000 30500 31000 31500 32000 32500 33000 33500 34000 34500 35000 35500 36000 36500 37000 37500 38000 38500 39000 39500 40000 40500 41000 41500 42000 42500 43000 43500 44000 44500 45000 45500 46000 46500 47000 47500 48000 48500 49000 49500 50000 50500 51000 51500 52000 52500 53000 53500 54000 54500 55000 55500 56000 56500 57000 57500 58000 58500 59000 59500 60000 60500 61000 61500 62000 62500 63000 63500 64000 64500 65000 65500 66000 66500 67000 67500 68000 68500 69000 69500 70000 70500 71000 71500 72000 72500 73000 73500 74000 74500 75000 75500 76000 76500 77000 77500 78000 78500 79000 79500 80000 80500 81000 81500 82000 82500 83000 83500 84000 84500 85000 85500 86000 86500 87000 87500 88350

světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti